דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפסון משיקה בארץ מדפסת חדשה בעלת שמונה צבעים, עבור צלמים מקצועיים וחובבים 

מאת    [ 14/01/2009 ]

מילים במאמר: 299   [ נצפה 2881 פעמים ]

חברת אפסון העולמית, המתמחה במוצרי הדמייה, מדפסות ומקרנים, משיקה בארץ מדפסת חדשה, המיועדת בעיקר לצלמים מקצועיים וחובבים, להדפסת תמונות צבע ושחור/לבן באיכות גבוהה. המדפסת, Epson Stylus R2880, מגיעה עם דיו "אולטרה-כרום K3", שמורכב 8 מחסניות צבע במגוון צבעים רחב יותר מרוב המדפסות שבשוק, ביניהם שלושה גוונים שונים של שחור, ומחסנית דיו הניתנת להחלפה - בין "שחור צילום" ל "שחור מט".

השימוש במגוון הצבעים הרחב מאפשר הדפסה תוך שמירה על גוון צבע אמיתי ומדיוק, תוך שימוש בצבעים "חיים" יותר וטקסטורת טונר עדינה יותר, בביצוע רפרודוקציה של תמונות ועבודות אמנות. דיו אולטרה-כרום K3, הוא פרי פיתוח של אפסון, דיו על בסיס מים באיכות גבוהה ששומר על יציבות לאורך זמן, אינו משתנה ואינו דוהה.

השימוש בשלושה גוונים שונים של שחור מבטל עיוותי צבע ומעברי צבע לא רצוים, ומשווה לתמונות מראה חד ואמיתי יותר בצילומי שחור/לבן. נוסף לזאת, השילוב בין הגוונים "Light light black" ו- "Light Black", מאפשר להדפיס צילומים עם מעברי צבע חלקים, תוך שמירה על תמונה ברורה וחדה מאוד. צבעים אלו מתאימים לכל סוגי הנייר, ויתרונם בא לידי ביטוי בעיקר בהדפסה על נייר כרום או נייר צילום.

כדי לשמור על איכות ההדפסות, הדיו של אפסון מבוסס על פיגמנט דיו מצופה שרף, העמיד למים ולמריחות ומיועד להחזיק לאורך זמן. מבדיקות מעבדה שנעשו ע"י חברת Wilhem Imaging, המתמחה בבדיקת מדפסות ודיו, נמצא כי הדפסות צבע שנעשו בשימוש בדיו זה יחזיקו 75 שנה, והדפסות שחור/לבן יחזיקו 100 שנה - ללא דהיה. המדפסת החדשה תגיע לארץ במהלך החודש, ומחירה צפוי לעמוד על $1250 כולל מע"מ עם אחריות לשנה.


אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. חברת אפסון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה בטוקיו, ומעסיקה מעל 93 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב